Wednesday, November 08, 2006

My baby is growing/ Meu bebe esta crescendo


Life is sad sometimes... since I was very young I had dreamed about having a baby... when I got pregnant of my daughter I used to feel like I could embrace the World..I remember how powerful I used to feel while having my baby inside of me... I still remember the first time we looked into each others eyes with so much love... the first time I breast fed holding those tiny hands... even the cry I remember with happiness...because all I wanted was to be a mother ...ok,ok,ok,...I don't want to cry right now but I feel like it...and all this is because my baby Amanda, what means "born to be loved", turned 14 years old yesterday... Life is sad sometimes , because I know soon she is going to go on her own way...and that is life...but at least I will have all these sweet memories inside of me just like I had her once...
____________________________
Vida eh triste as vezes...desde d emuito menina eu sonhava em ser mae...demorou um pouco demais...mas quando fiquei gravida, me sentia dona do mundo era como se eu pudesse abracar o Mundo com as minhas maos...ou melhor me sentia como que com a "rainha na barriga"!...me lembro tao bem a primeira vez que a vi nos meus bracos e quando nos olhamos com tanto amor... ate os choros sao lembrados com alegria...pois era tudo o que mais queira era ser mae...ok, ok, ok nao queria chorar nao mas esta dificil... tudo isso por que o meu baby Amanda( que significa "nascida para ser amada") completou 14 anos ontem e sei que logo logo ela estara partindo rumo ao seu proprio destino, o que eh o natural da vida...mas pelo menos eu terei guardadas dentro de mim todas essas doces memorias assim como eu ja a tive antes...


Cup cakes for after the game/ bolinhos eu assei para levar ao final do jogo










**************************************************************

I went to vote yesterday...most of my candidates won///eu fui votar ontem a maioria dos meus canditados estao ganhando

2 comments:

Maria Cecília Amaral said...

OI, Amiga

Presente de Deus são nossos filhos. Parabéns!! SAÚDE,PAZ, HARMONIA, SUCESSO, AMOR , FELICIDADES!!!

BJS.

Maria Cecilia

Leninha said...

Nossa, me deu até vontade de comer, rss.
Lindo!
Obrigada pela visitinha no meu blgo, volte sempre!
Bjs no seu coração...