Sunday, March 25, 2007

Saindo de Ferias/ Going on Vacation

Tomorrow early in the morning my daughter and I will be leaving to Punta Cana, Dominican Republic, for 6 days. I can't wait... for someone like me, who grew up going to the beach almost everyday, it is really hard to live in a city like NY. Please don't take me wrong I love NY, I just miiiiiiiiiiss the ocean and the hot weather veeeeery much!!!! I will post pics if I can from the Hotel...or come back in a week to see some great pics....see you then and have a great week.

xoxoxo
***********

Amanha bem cedo eu e minha filha estaremos indo de ferias para Punta Cana, Republica Dominicana por 6 dias. Estou super anciosa... adoro o mar o ceu azul e calor do sol... para uma carioca acostumada a ir a praia quase todos os dias e muito duro o inverno de Nova Iorque...porem amo essa cidade de qualquer forma.... bem tentarei colocar fotos do Hotel....senao voltem aqui em 1 semana para ver algumas fotos...uma otima semana a todas...beijocas

2 comments:

LadyK said...

then I wish you a beautiful and exciting time on your vacation-the ocean and beaches sound amazing,can't wait for the pictures :)

FRANGINHAS,NINA E DIANA said...

Se divirta na ferias.

... |\
... ||.\
... |.|.|
.. /.,,./
. (..../
.. \..( Estou cansadinha!
... \.'\ Mas Vim correndo
..... \_\__ Só para te dizer
.. ,'.......'--._ ..... ,__,-.,
... /............._";_'( ,__._7
. /...............)...\_.Y,=;.\d
.(............_.'.......~/..6,...'--,
. \___....;............(..._,-. ..Y)
. (.(/\....)...........'/I-._\ (_'-'
......... \_\_,--,_../,,/... '-7)
.............. \....|."\_...\ ... `
............... \.._\....\_..\___.
................ (`..\_... '.<,_)))
................. `-\,))) vc é muito especial em minha vida!

apesar de ter pouco tempo para aparecer, nunca é esquecida e nosso blog continua de portas abertas para si e nosso coração também.
Tenha uma linda pascoa.
Lambidelas meigas de franginhas, Nina e diana
Beijos da Mary