Thursday, April 03, 2008

Using Prefelts/ Usando Pre- Feltrado



Hello all , long time I don't post, but I am getting prepared for the show season coming up, putting up the Make your OWN Felting DVD all together ( it will be in Portuguese ), daughter back to school, house chores... uh so much and so little time to create... Lately I have been using these Pre felts... they are 100% wool and you can be very precise in your designs... one day I will try to felt a whole scarf using it... any suggestion???
Have a good weekend
xoxo
********************************************************


Ola, nao tenho postado pois ando bem ocupada ( os shows vao recomecar, filha de volta a escola, trabalhos de casa o DVD ( esta quase pronto) Eu sei que prometi no inicio de Marco , mas me desculpem nao foi possivel, aguardem so mais um pouquinho.
Estou usando ultimamente umas folhas de pre-feltrados ( eu sei soa estranho nao), que me permitem cortar no formato que quero e assim o meu desenho fica bem certinho... deixo com vcs umas imagens do que estou aprontando...
Lindo FDS
Beijao a todas

No comments: